top of page

Zajęcia oświetleniowe

Dawno znów nic nie było, wybaczcie mi za moje lenistwo, albo raczej... brak czasu? Zawsze wynajdę sobie coś innego... albo jestem do zrobienia czegoś innego i tak jakoś wychodzi... że mi połowa rzeczy dostaje na karku... Jeszcze Łódź (plener z 08-10.01) mam do selekcji jakiejś sensowniejszej i obróbki... a tu znikąd czasu... no ale! Dam radę :D Praca wre, trochę ciemni, trochę cyfry, mnóstwo pracy, więcej nerwów, ale! Pozytywnie musi być :) Nie poddaję się i idę do przodu, bo... TAK MA BYĆ! :D Do tego dodam dzisiejsze zdjęcia z pracowni oświetleniowej które zrobiłem Bartkowi Olejniczakowi, który jest ze mną na zajęciach i zgodził się mi pozować.

Wyróżnione posty
Najnowsze posty
Archiwum
Jestem też na:
  • White Facebook Icon
  • White Pinterest Icon
  • White Google+ Icon
  • White Tumblr Icon
Szukaj przez tagi
bottom of page