top of page

Odkurzamy bloga i stronę


Witajcie!

Naprawdę mega długo mnie nie było. Było to związane z brakiem komputera i programu graficznego, który pomógłby mi dokończyć dzieła. Tyle zdjęć ile mogłem zrobić, a nie zrobiłem... zleceń, które mogłem mieć, a nie miałem opcji, żeby je wykonać... jednak troszeczkę się to zmieniło. Teraz mogę więcej! Dlatego jeśli ktoś chciałby zdjęcia to zapraszam do pisania, ugadamy się.

Dziś dodałem kilka zdjęć, które robiłem w miniony weekend i nie tylko. W szczególności była to szyba sesja dla przyjaciółki - portret na jej stronę i sklep, a także sesja urodzinowa dla jej życiowego partnera, wielkiego fana Jason'a. Przy okazji pozwoliłem sobie na zrobienia zdjęcia ich córce Oldze.

Nawet jedno zdjęcie mojej Feli wleciało do galerii (jeśli klikniesz na dane zdjęcie przekieruje do odpowiedniej galerii). Jak wam się zdjęcia podobają? Może macie jakieś pomysły na zmianę? Czego chcielibyście więcej widzieć? Portrety? Czy może zdjęcia produktowe? Na pewno na dniach obrobię zdjęcia rękodzieł Ludmiły, które zalegają mi gdzieś na dysku i kurzą się niezauważane, co też dodam.

Wyróżnione posty
Najnowsze posty
Archiwum
Jestem też na:
  • White Facebook Icon
  • White Pinterest Icon
  • White Google+ Icon
  • White Tumblr Icon
Szukaj przez tagi
bottom of page