top of page

Projekt startowy i nowości w galerii

Witajcie! Jakiś niedawny czas temu zgodziłem się na pomoc w rozruchu strony i sklepu Ludmiły co zaowocowało wieloma nowymi zdjęciami, które też mam przyjemność dodać do swojego portfolio wymieniając dotychczasowe, średniej jakości wykonania zdjęcia produktowe, które zaczynałem wraz z rozpoczęciem działalności tej też oto artystki. Uważam, że i jej jaki mój poziom w tym temacie poszedł dość wysoko do góry, chociaż nad wieloma aspektami trzeba na pewno popracować, aby w przyszłości postprodukcja była łatwiejsza, wygodniejsza i mniej czasochłonna. W tym też przypadku zapraszam was do przejścia przez moje portfolio i zapoznania się z nowościami (przejść można do odpowiedniej strony poprzez kliknięcie w zdjęcie).

Wyróżnione posty
Najnowsze posty
Archiwum
Jestem też na:
  • White Facebook Icon
  • White Pinterest Icon
  • White Google+ Icon
  • White Tumblr Icon
Szukaj przez tagi
bottom of page