top of page

Rękodzieła Ludmilla Ars

Witajcie! Dawno tutaj nic nie było, dawno ja tutaj nie byłem i to jest ból... mój ból. Przepraszam, że dawno nic nie zmieniałem, ale mam postanowienie, by trochę tutaj pozmieniać, by znów coś odświeżyć. Tyle się zmieniło przez ten cały czas. Tyle nowych "sztuczek" fotograficznych poznałem. To jednak nic! Dziś chcę wam pokazać coś świetnego. Jedno z rękodzieł mojej dobrej znajomej, która zajmuję się rękodziełem wkładając w nie całe swoje serce i szczyptę magii. Dziś chcę wam zaprezentować drzewo życia z nefrytami. Więcej zdjęć po kliknięciu w drzewo :)

Dziękuję wam za dziś. Więcej jej prac i moich zdjęć na Ludmilla Ars

Wyróżnione posty
Najnowsze posty
Archiwum
Jestem też na:
  • White Facebook Icon
  • White Pinterest Icon
  • White Google+ Icon
  • White Tumblr Icon
Szukaj przez tagi
bottom of page